• Smarthomefans
  • Posts
  • šŸ” 10 kerstcadeau-tips voor de echte Smarthomefan

šŸ” 10 kerstcadeau-tips voor de echte Smarthomefan

Hey Smarthomefan,

Het is weer die tijd van het jaar. Cadeaus, lekker eten enā€¦ herfstachtig weer. Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven met een lijstje met kerstcadeau-tips voor Smarthomefans.

Maar eerst even ditā€¦

Mijn nieuwe tech-podcastā€¦

Na lang twijfelen, ben ik toch mijn eigen tech-podcast gestart. In de Iets met Tech-podcast bespreek ik elke week, samen met Dimitry, allerlei tech-onderwerpen. Natuurlijk smarthome, maar ook bredere tech en lifestyle. De eerste aflevering staat nu online!

Luister nu (en abonneer) op Iets met TechĀ viaĀ Apple Podcast ofā€¦

Kerstcadeauā€™s voor de Smarthomefan

In de lijst met cadeaus heb ik geprobeerd een zo divers mogelijk aanbod van producten te zetten.

Hopelijk heb je er nog iets aan voor deze kerst, anders mogelijk weer iets moois voor op je verlanglijstjeā€¦:-)

Hieronder de top 5:

  1. HomeWizard P1-meter - Hou je energieverbruik bij en bespaar energie.

  2. Radiator ventilator - Heb je radiators, dan verwarm je hiermee een stuk efficiƫnter.

  3. Slimme stekker (Hue) - Maak ook je bestaande ā€˜dommeā€™ producten een stuk slimmer.

  4. Govee DreamView T1 - Geeft een extra, toffe ervaring met licht-effecten achter je tv.

  5. Slimme watermeter - Hou je waterverbruik bij. Past op (bijna) elke bestaande slimme meter.

Krijg jij een smarthome-product 'onder de kerstboom'

Krijg (of geef) jij smarthome cadeau?

Login or Subscribe to participate in polls.

Tot de volgende keer,

Ruud van Smarthomefans