• Smarthomefans
  • Posts
  • šŸ” 5 smarthome Black Friday-deals waar ik enthousiast van word...

šŸ” 5 smarthome Black Friday-deals waar ik enthousiast van word...

Hey Smarthomefan,

Het is weer die tijd van het jaar: veel reclames, veel kortingen en nog meer deals. Een beetje te veel zelfsā€¦

Dat is precies waarom ik heb geprobeerd een compacte lijst te maken met alleen maar goede en interessante deals rond smarthome.

Mijn Black Friday-keuzes voor Smarthomefans

Er wordt met veel kortingen gestrooid en op Smarthomefans heb ik al een lijst gedeeld met interessante deals. Deze heb ik nog verder teruggebracht naar 5 smarthome-deals die erg interessant zijn.

  1. HomeWizardĀ - Extra korting bij combi-deals en standaard ā‚¬ 5 korting op elke bestelling.

  2. EufyĀ - In de officiĆ«le shop strooien ze met korting. O.a. tot 70 euro korting de Eufy deurbellen. Check hier de Eufy deurbel prijsvergelijker.

  3. SonosĀ - Hier heb ik vooral veel interessante combi-deals gespot. Dus zoek je een setje speakers of uitgebreidere set. Dan is dit het moment!

  4. RingĀ - Gewoon, heel veel kortingen op Ring-deurbellen en cameraā€™sā€¦

  5. TadoĀ - Meerdere aanbiedingen, maar de (zwarte) startersset van deze slimme thermostaat wordt met een bijzonder hoge korting aangeboden.

Dat was het, hier kun je slimme producten kopen met mooie kortingen! Nog meer deals? Check dan de button hieronder.

Tot de volgende keer,

Ruud van Smarthomefans