• Smarthomefans
  • Posts
  • HomeWizard-tips, Switchbot hub, nieuwe Hue-producten en meer

HomeWizard-tips, Switchbot hub, nieuwe Hue-producten en meer

Hey Smarthomefan,

Deze week weer een interessant artikel voor HomeWizard-gebruikers. Ook kondigde Philips Hue nieuwe producten aan en hebben we het over de nieuwe Switchbot Hub met Matter.

Daarnaast ben ik deze week ook nog druk geweest met….

 🥳 Mijn vernieuwde site: Streamingfans

Deze week heb ik officieel Streamingfans gelanceerd. Een site met heel veel info rondom streamingdiensten, streaming-devices en providers. Ik zou het tof vinden als je er eens een kijkje neemt en inschrijft voor de Streamingfans nieuwsbrief!

Deze week nieuw op SHF:

Hieronder wil ik ook nog een aantal artikelen uitlichten van Streamingfans

Tot de volgende keer,

Ruud van Smarthomefans