• Smarthomefans
  • Posts
  • 🏡 Nieuw op SHF: reviews, smarthome met AI en meer van

🏡 Nieuw op SHF: reviews, smarthome met AI en meer van

Hey Smarthomefan,

Deze week was natuurlijk de lancering van de SHF-community! Maar daarnaast vertel ik ook over mijn trip naar Parijs met Samsung en deel ik graag een review met je. Daarnaast zijn er nog een aantal veranderingen bij Smarthomefans, daarover meer aan het einde van de nieuwsbrief.

💡Ben jij al lid van dè smarthome-community van NL en BE?

Heb jij vragen over jouw smarthome? Of wil je deze misschien uitbreiden of zoek je tips over slimme producten? Dan is de SHF-community de plek voor jou om naartoe te gaan! Lid worden kan vanaf nu en is - uiteraard - volledig gratis!

Nieuw op SHF:

Veranderingen op Smarthomefans

Zoals je wellicht gemerkt hebt, ben ik gestopt met de nieuwsartikelen op Smarthomefans. Deze werden simpelweg niet genoeg gelezen en kosten toch meer dan genoeg tijd.

De komende tijd zal ik meer gaan focussen op reviews en uitgebreide guides op Smarthomefans. Ben of ken jij een interessant merk of product, laat het dan vooral weten ([email protected]). Wil je zelf een review schrijven, mag dat natuurlijk ook. Stuur me dan ook even een berichtje!

En natuurlijk mag je de artikelen en reviews van Smarthomefans altijd delen binnen jouw vrienden/kennissen/familie-kringen of op jouw socials en groepen 🙏 

📊 Heb jij suggesties welke slimme producten ik kan reviewen?

Login or Subscribe to participate in polls.

Tot de volgende keer,

Ruud van Smarthomefans

Ps. Ben je ook al lid van mijn andere nieuwsbrief e-bikefans? Inschrijven kan hier!