🏡 SHF-community officieel open

Hey Smarthomefan,

Na maanden voorbereiden, een early access periode en de nodige actieve Smarthomefans is het zover! De SHF-community is officieel gelanceerd en iedereen kan lid worden!

Wat is de SHF-community precies?

Op Smarthomefans (SHF voor intimi) schrijf ik al jaren handige guides, tips en reviews rondom smarthome. Dagelijks krijg ik mailtjes van lezers met vragen, tips en allerlei andere info. Om deze info verder te verspreiden dan mijn inbox heb ik de SHF-community gelanceerd.

In de SHF-community kun je onder andere:

  • Vragen stellen en antwoord krijgen - Van smarthome-experts en enthousiastelingen

  • Inspiratie opdoen - Nieuwe slimme producten ontdekken, wie wil zijn smarthome nu niet uitbreiden?

  • Reviews lezen - Andere leden delen hun ervaring met slimme producten

  • Contact leggen met gelijkgestemden - Natuurlijk lekker nerden over smarthome of andere tech-zaken.

  • Gewoon lekker bezig zijn met smarthome - En dat is misschien wel het leukste!

Word nu gratis lid + even voorstellen

De SHF-community is vanaf vandaag open voor iedereen. Inmiddels hebben de eerste 250 leden al de nodige posts geplaatst en er valt dus al meer dan genoeg te lezen. Lid worden is eenvoudig en volledig gratis. Ik zou het ook erg tof vinden als je jezelf even voorstelt, nadat je lid bent geworden! ;)

In de community vind je ook de voorstel-topics van onder andere Patrick (Community-chef), ondergetekende en natuurlijk nog veel meer.

Ik heb jouw hulp nodig…

Natuurlijk vind ik het al supertof dat je lid wordt, maar om er echt een levendige en inspiratievolle community op te bouwen heb ik jouw hulp nodig!

Daarom wil ik je vragen de link naar het forum community.smarthomefans.nl en de site smarthomefans.nl zoveel mogelijk te delen. Deze kun je delen met onder andere:

  • Familie, vrienden en bekenden

  • Op je eigen sociale profielen

  • In Facebook-, Telegram- of andere groepen

  • … Misschien heb jij nog een goeie plek om nieuwe Smarthomefans te vinden! :-)

Het doel is om zoveel mogelijk mensen in contact te laten komen met de SHF-community en er een levendige, gezellige en waardevolle community van te maken… van en vóór echte Smarthomefans!

📊 Ben jij al lid van de SHF-community?:-)

Login or Subscribe to participate in polls.

Hopelijk zie ik je snel in de community!

Tot de volgende keer,

Ruud van Smarthomefans